2017. május 10., szerda

Heti imacélok - május 7-14. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok  
(május 7-14.)

·       Imakérés: Kérlek, imádkozzatok az „Érd el a világot: kérdések, melyek a gyermekek, nők és családok életét érintik” elnevezésű konferenciáért, mely május 10-13 között kerül megrendezésre, Budapesten. A Generál Konferencia Gyerek-, Női-, és Családi- Szolgálatok Osztálya szervezi ezt az eseményt. Kérlek, csatlakozz hozzánk imádságban, hogy Isten különleges módon legyen jelen ezen az eseményen. (Azok, akik szeretnének megtudni többet az eseményről, ide kattinthatnak: https://www.facebook.com/RTWBudapest2017)
·       Imakérés: Kérlek, imádkozzatok Gary Krause testvérért, az Adventist Mission igazgatójáért, Homer Trecartin testvérért, az Adventist Mission igazgatóhelyetteséért és Doug Venn testvérért, a Globál Misszió Befolyásközpontok ágának vezetőjéért! Imádkozzatok, hogy legyen bölcsességük, miközben arra törekszenek, hogy élővé tegyék a missziómunkát minden adventista számára, és segítik a nagyvárosok elérésére szerte a világon!
·       Imakérés:  Imádkozzunk Gary Blanchard testvérért, a Generál Konferencia új ifjúságvezetőjéért! Kérlek, imádkozzunk az Ifjúsági Osztály „Egy év a misszióban” elnevezésű kezdeményezéséért, ami azzal a céllal indult, hogy a következő generáció tagjai közül képezzen ki városi misszió vezetőket. Imádkozzunk az Ifjúsági Osztály cserkészprogamjáért is, mert annak keretében is városi misszió vezetőket képeznek, akik embereket fognak elérni Jézus számára.
·       Imakérés:  Kérlek, imádkozzunk azért, hogy Isten áldása kísérje a befolyásközpontok működését szerte az Inter-európai Divízióban!
·       Különösen imádkozzunk a milániói befolyásközpontért, ahol menekültek tanulnak Jézusról, és a szervezők szeretnék az egész régióra kiterjeszteni ezt a programot.

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk a Tiszavidéki és a Dunamelléki egyházterületek választókonferenciáiért, hogy a Szentlélek jelenléte és vezetése alatt történjenek. Egyházunknak olyan vezető testületekre van szüksége, amelyek előmozdítják Isten művét a rájuk bízott területeken, a gyülekezeteknek pedig olyan útmutatást és támogatást biztosítanak, amelyek segítségével élő, virágzó és küldetésüket betöltő közösségekké válhatnak és ebben növekedhetnek.
A Tiszavidéki Egyházterületen 2017. május 21-én Debrecenben
A Dunamelléki Egyházterületen 2017. május 28-án Budapesten

Hogyan lett két vasárnapot ünneplő lelkész hetednapi adventista – írta: Hee-Sook Kim elbeszélése alapján Andrew McChesney
Egy napon, két könyvevangélista és én házról házra jártunk egy Palyari nevű kisvárosban, közel Dél-Korea fővárosához, Szöulhoz. Ahogy sétáltunk az utcán, megláttunk egy hatalmas hirdetőtáblát, ami papnövendékeknek kínált egy csendes helyet. Úgy döntöttünk, utána járunk a dolognak.

A cím, mely a táblára volt nyomtatva, elvezetett minket egy házaspár otthonához. Mindketten lelkészként szolgáltak Dél-Korea egyik legnagyobb vasárnapünneplő felekezeténél. Ezt azonban még nem tudtuk, amikor kinyitották az ajtót.

„A Koreai Kiadótól jöttünk, és szeretnénk veletek megosztani pár könyvet” – mondtuk.

Nagy meglepetésemre, a férj felismerte a Hetednapi Adventista Egyház kiadójának a nevét. Rögtön megkérdezte tőlünk: „Miért szombaton jártok gyülekezetbe?”

A teremtés történetének alapján elmagyaráztam, hogyan teremtette Isten hat nap alatt a földet, majd megpihent a hetedik napon, szombaton, és megszentelte azt. Adtam a párnak egy levelező bibliatanulmányt, és megígértem, hogy egy hét múlva hozom a következőt.

Ahogy tovább beszélgettünk, észrevettem, hogy a férfi, Ki-Jo Moon, sokat tudott a Bibliáról. Ezután megtudtam, hogy 30 éve lelkészként szolgál, felesége, Soon-Ae Byun, pedig közel egy évtizede lelkész. Így, amikor legközelebb meglátogattam őket, bemutattam nekik az Adventista Egyház társalapítója, Ellen G. White Korszakok küzdelme könyvsorozatát. Ez az öt könyvből álló sorozat 300,000 koreai wonba kerül, ami körülbelül 265 amerikai dollár. De azt mondtam nekik, hogy megkaphatják a könyveket ingyen.

A lelkész komoly érdeklődést mutatott Dániel könyve iránt, és azt kérdezte, tudok-e róla pár dolgot. Következő látogatásomkor elvittem magammal a szövegmagyarázatokat Dániel és a Jelenések könyvéről.
Nem sokkal később, a lelkész írt nekem egy üzenetet. „Úgy tűnik, egész életemben felszínesen tanulmányoztam a Bibliát” – írta. „Nem lenne probléma, ha meglátogatnám a gyülekezetedet?”

Úgy látszott, a lelkésznek tetszenek az istentiszteletek, és vissza is tért pár alkalommal, de azután nem jött. Imádkoztam. Kíváncsi voltam, mi történhetett. Minden alkalommal, amikor felhívtam, különböző kifogásokat hozott fel: túl elfoglalt, vagy nem érzi jól magát. Később megtudtam, hogy a felesége megtiltotta neki, hogy az adventista imaházba járjon. Így zsémbelődött: „Te lelkész vagy. Szégyen, amit teszel! Nem kellene ezt csinálnod!” Én azonban továbbra is hívtam a gyülekezetbe.

Hét évvel az első találkozásunk után, meghívtam a lelkészt egy egészségszemináriumra a gyülekezetbe. A szeminárium része volt egy különleges detoxikálásról szóló előadás, ahol a résztvevők frissen készített gyümölcsleveket kóstolhattak, melyek tisztítják a testet.

Meséltem a lelkésznek erről az előadásról, és ezt mondta: „Jobb lenne, ha a feleségemmel beszélnél erről.” Így felhívtam a feleségét, ő pedig beleegyezett, hogy eljöjjenek a férjével. Ez volt az első alkalom, hogy az asszony valamilyen érdeklődést mutatott az Adventista Egyház iránt.

A tavalyi év végén a pár elfogadta a meghívásomat egy evangelizációs sorozatra. A férjet úgy tűnt, meggyőzte az üzenet, de még mindig nem volt abban biztos, hogy csatlakozzon-e az egyházhoz. Tehát meghívtam őket egy másik evangelizációs sorozatra is. Eljöttek minden este, és ezt mondták: „Teljesen megértettük az üzenetet.”

Nyolc év és rengeteg ima után, 2017 februárjában, a férj és a feleség együtt keresztelkedett meg és váltak az Adventista Egyház tagjaivá. Isten Szava és az egészségről szóló üzenet életeket változtat meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése