2017. augusztus 14., hétfő

Heti imacélok - augusztus 13-20. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok
Fókuszban a Kelet-közép-afrikai Divízió (ECD)  
(augusztus 13-20.)

Tények röviden az ECD-ről: A Kelet-közép-afrikai Divízió 11 országot foglal magába: Burundi, Etiópia Eritrea, Dzsibuti, Kenya, Tanzánia, Uganda, Kongói Demokratikus Köztársaság, Dél-Szudán, Ruanda és Szomália. Ezekben az országokban körülbelül 400 millió ember él. A Hetednapi Adventista Egyháznak körülbelül 3,3 millió tagja van ebben a régióban.  
·      Imakérés: Imádkozzunk Blasious M. Ruguri divízióelnök testvérért, Alain G. Coralie titkárért és Jerome Habimana kincstárnokért. Könyörögjünk az uniók, az egyházterületek vezetőiért és a helyi gyülekezetek lelkészeiért, akik az ECD területén dolgoznak!  
·      Imakérés: Imádkozzunk a gyülekezeti tagokért, hogy teljes szívből keressék Krisztust! Imádkozzunk folyamatos megújulásért és reformációért a gyülekezetekben, otthonokban és iskolákban!
·      Imakérés: Imádkozzunk a divízió területén működő hét egyetemért, és az Adventist University of Africa Graduate School elnevezésű intézményért, ami az egész afrikai kontinenst szolgálja. Emlékezzünk meg imáinkban a Maxwell Adventista Akadémiáról is! Ez igazi áldást jelentett sok fiatal számára. Afrikának minőségi adventista oktatásra és odaszentelt életű tanárokra van szüksége, éspedig sürgősen.    
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a divízió területén működő hét kórházért, amelyek emberek ezreinek nyújtanak segítséget egészségügyi problémáikban. Imádkozzunk, hogy az ott ápolt emberek közelebb kerüljenek Istenhez, mialatt ezekben a kórházakban és egészségügyi intézményekben tartózkodnak!
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az egyház tagjaiért, hogy vegyenek részt a Teljes tagbevonásban és még sokan legyenek ott Isten országában munkájuk nyomán!

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy a nyár végéhez közeledve Isten nyissa meg a lehetősége ajtajait gyülekezeteink misszió munkája előtt, hogy hatékonyan végezhessük Istentől származó küldetésünket
·       Imakérés. Imádkozzunk a közelgő Ki a sótartóból missziós szombatért, amelynek előkészületei elkezdődtek. Helyszín Debrecen, előadó Szabó László.

Csodapénz a pénztárcámban
- írta: Andy Martinez
Az elmúlt néhány évben, amióta Istennek adtam a szívemet, folyamatosan tanít engem arra, hogy mit jelent imádkozni, bízni az ő hangjában, és hit által járni úgy, ahogyan még sosem tettem.

Csak pár szóban magamról: gyógymasszőr vagyok, de a közelmúltban sokat aggódtam az anyagiak miatt. Igyekeztem tehetősebb vendégkört szerezni, hogy elég pénzt keressek, s ki tudjam egyenlíteni a számláimat. Az üzlet kizárólag rólam szólt, és arról, hogy elég pénzem legyen. Isten azonban megváltoztatta az életszemléletemet, és segített, hogy átrendezzem a fontossági sorrendet. Az üzlettel és munkám eredményével egyaránt a szolgálatra kezdtem összpontosítani.  Ez radikális életmódváltoztatással járt. Most tanulom, mit jelent valóban hit által élni, mert a munkám során megkeresett pénz nagy részét egy egészségügyi és wellness klinika létrehozásába fektetem, amit szülőhazámban, Panamában építek.

Mivel én vezetem ezt a projektet Panamában, voltak, akik furcsállották, én magam miért nem voltam már öt éve ott. Így hát pár hete úgy döntöttem, a szabadságomat szülőhazámban fogom tölteni. Találtam is egy jutányos utazási ajánlatot 400 dollárért, amivel éltem is, és lefoglaltam az utat. Valami oknál fogva azonban nem voltam nyugodt, hogy én ezt a 400 dollárt nyaralásra akarom költeni. Imádkoztam, és megkérdeztem Istent, miért érzem ezt a nyugtalanságot. Úgy éreztem, a Szentlélek azt mondja nekem, hogy ezt az összeget is az épületbe kellene fektetnem, amit most alakíttatok át egészségügyi centrummá Panamában. Korábban már közel 36 000 dollárt vettem fel hitelre és költöttem a telek megvásárlására és az épületek átalakítására. Még mindig volt 4500 dollárnyi törlesztőrészletem az épületre, és az Úr azt a gondolatot adta, hogy ki kell fizetnem az adósságot, mielőtt vakációra mennék. Persze vitatkoztam egy sort az Istennel, mert úgy éreztem, hogy megérdemlem már a szabadságot, és nem akarok várni. Végül azonban engedelmeskedtem a Szentlélek hangjának, és töröltem a terveimet.

„Rendben van, Uram” – imádkoztam. „Odaadom ezt a 400 dollárt az építkezésre, de ez még nem elég az átalakításhoz, amin most dolgozunk. Igazából 700 dollárra van szükség a felső szint befejezéséhez. Mit kellene tennem? Ha valóban te indítottál a döntésre, hogy töröljem a szabadságomat és inkább az egészségügyi központra költsem a pénzt, akkor megerősítenél valahogyan ebben, és elküldenéd a maradék összeget az átalakításra?
Másnap, miután felvettem 400 dollárt a bankból, elmentem a Western Unionhoz, hogy átutaljam az összeget Panamába. A pénztárcámat viszont otthon hagytam, ezért haza kellett mennem érte. Otthon azt a késztetést éreztem, hogy számoljam át a bankból kapott összeget. Vitatkoztam egy kicsit Istennel, de újraszámoltam a pénzt. 400 dollár volt, ahogy vártam. „Most számold meg azt a pénzt, ami a tárcádban van!” – éreztem a Szentlélek késztetését. „De nekem nincs pénzem a tárcában! – szálltam vitába megint az Úrral. „Számold meg a tárcádban lévő pénzt!” – sürgetett még jobban a Szentlélek.

Kinyitottam a pénztárcát. Egy köteg pénzt találtam benne, ami korábban nem volt ott. Megszámoltam. Amikor hozzáadtam ahhoz, amit felvettem a bankból, pontosan 700 dollárt kaptam. Nem hittem a szememnek, és két órahosszáig sírva dicsőítettem az Urat a csodáért, amit tett értem. Megerősített döntésemben pontosan úgy, ahogyan kértem. Nem sokkal később a teljes fennmaradó összegről gondoskodott, és ki tudtam fizetni az adósságot.

Isten jó, de meg vagyok győződve arról, hogy nem igazán van szüksége a pénzünkre, hiszen be tud fektetni összegeket, sőt, pénzt is tud tömni a tárcákba. Neki valójában a szívünkre van szüksége! Neki adjuk a szívünket, hogy műve előre haladhasson?

Andy Martinez a montanai Springfield hetednapi adventista gyülekezet tagja, és sok öröme van abban, hogy imacsoportot vezet, imádkozik a barátaival és megosztja másokkal újabb és újabb tapasztalatait Isten jóságáról. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése