2017. szeptember 27., szerda

Heti imacélok - szeptember 24-október 1. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok
Fókuszban a Dél-ázsiai Divízió (SAD)
(szeptember 24-október 1..)

Tények röviden a SUD-ról: A Dél-ázsiai Divízióhoz (SUD) India, Nepál, Bhután és a Maldív-szigetek tartoznak. Ez a legnépesebb terület a divíziók közül a maga 1,3 milliárd lakójával. A lakosság 98%-a hindu, buddhista vagy muzulmán, csak 2% a keresztények aránya. 1,7 millió adventista él ebben a régióban. 3000 népcsoport különíthető el, akik mintegy 350 nyelven beszélnek.

·      Imakérés: Imádkozzunk a hetednapi adventista vezető gárdáért: Ezras Lakra elnökért, Wilson Measapogu titkárért és E. Selvin Moorthy kincstárnokért.  Azért is imádkozzunk, hogy a Szentlélek kiáradjon az uniók és egyházterületek vezetőire, valamint a helyi lelkészekre és gyülekezetvezetőkre is, miközben vezetési szolgálatukat végzik! Imádkozzunk erőért és vezetésért a fontos döntések meghozatalában!  
·      Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy a Szentlélek végezze el mindazt a munkát, amit emberek nem tudnak! A kormányok szigorú intézkedései miatt nehéz az evangelizáció, és a legnagyobb kihívást a muzulmán és hindu népesség elérése jelenti.  
·      Imakérés: Imádkozzunk azért, hogy egyre több gyülekezeti ház épülhessen, ahol Istent dicsőíthetik a hívők! Egyes épületek már kicsik a megnövekedett tagságnak, sok pedig javításra szorul.   
·       Imakérés: Imádkozzunk, hogy a tagok megtanulják, hogyan érjék el a különböző társadalmi osztályok tagjait az evangélium üzenetével, különösen a nagyvárosi központokban!  
·       Imakérés: Imádkozzunk azokért a nőkért és gyerekekért, akiket a szexkereskedelemben dolgoztatnak! Imádkozzunk bölcsességért a segítők számára, akik értük küzdenek! Kérjük,hogy megtalálhassák a reményt, a gyógyulást és az igazságot!
·       Imakérés: Imádkozzunk, hogy az okkultizmus hatalma megtörjön, és a Szentlélek hatalma dolgozhasson a még el nem ért területeken! Imádkozzunk azért, hogy a fiatalok is megkapják a missziói látást!

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk a Ki a sótartóból Missziótalálkozó közelgő alkalmáért, amelyet 2017. október 28-ra tervezünk Debrecenbe. Fő előadó: Szabó László.
·       Imakérés: Imádkozzunk az ősszel kezdődő missziós tevékenységekért. A nyári szünet után újra indulnak a Bibliai szabadegyetemek, a Reformáció 500. évfordulója kapcsán tervezett missziós programok, evangelizációk, bibliaklubok.
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló Befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)

Megmentett a szerkesztők Mestere!
- írta: Ellainna Hart


A határidő gyorsan közeledett. Néhány nap múlva készen lesz a feladat. A Jézus megért téged című könyv nyomdába kerül, onnan pedig számtalan gyermekhez és családhoz szerte a világon, akik valamilyen erőszakot vagy bántalmazást szenvedtek el. A benne rejlő üzenet arról szól, hogy Jézust is bántalmazták és kínozták, ezért megérti próbáinkat és fájdalmainkat.

Még volt néhány javítanivaló a kéziratban, mielőtt nyomdába küldtük volna az anyagot, s én vállalkoztam, hogy átviszem a javításokat. Munkatársam, Julie Griswold segített, aki telefonon keresztül diktálta a változtatásokat. Egy órai kemény munka után készen is lettünk, és nekiálltam, hogy elmentsem a véglegesített szöveget. Hirtelen hibaüzenet jelent meg a képernyőn, és a program leállt. Nem tudtam elmenteni a változtatásokat. Egyszerűen elszállt az egész.

Szédülni kezdtem, amikor belém hasított a tudat, hogy miközben Julie-val dolgoztam, egyetlenegyszer sem mentettem a dokumentumot. Nem volt hová visszaugrani, nem volt előző mentés. Elveszett egy órányi munkánk, lehetett elölről kezdeni.

Közöltem a tényállást Julie-val, akinek már egy másik programja kezdődött. Nem volt ideje újra lediktálni a változtatásokat. A teher túl nehéz volt, tehát imádkoztunk, hogy Isten állítsa helyre valahogy a dokumentumot, és mentse el a változtatásokat.

Újra megnyitottam a programot, és újabb hibaüzenetet kaptam. A dokumentumot nem lehet helyreállítani. Még inkább elkeseredtem. Vajon emlékezni fogok a változtatásokra? Át tudom írni egymagam is? Tudtam, hogy ez lehetetlen. Imádkoztam egy másik munkatársammal, hogy Isten oldja meg a helyzetet.

Aztán ott ültem egyedül újra az irodában, és fogalmam sem volt, hogy hogyan tovább. Majdnem felkaptam a telefont, hogy jól kipanaszkodjam magam Julie-nak, amikor hirtelen az a késztetésem támadt, hogy nyissam meg újra a programot. Csak bámultam a gépre, és nem tudtam elképzelni sem, hogy ez mire lenne jó, hiszen ezt a műveletet már elvégeztem egyszer, teljesen hiába.

Egy gyors imát küldtem fel Istenhez egy csodáért, majd bezártam és újraindítottam a programot. Legnagyobb meglepetésemre a kézirat szövege a változtatásokkal együtt megjelent a képernyőn, mintha el sem veszett volna. A kezem remegett, a szemem pedig megtelt könnyel, miközben elmentettem a dokumentumot. Annyira méltatlannak éreztem magam, ugyanakkor áldottnak is, hogy ekkora csodának lehettem tanúja.

A munkatársam, akivel együtt imádkoztam, az iroda túlsó végében dolgozott, átmentem hát hozzá, hogy megosszam vele a csodálatos hírt. Amikor elmeséltem neki a történetet, így szólt hozzám: Ellainna, ismered annyira a számítógépeket, hogy tudd: ilyesmi egyszerűen nincs. Nem történhet meg. Ha a fájlokat nem mented el, a változtatások elvesznek. Itt most Isten mutatta meg a hatalmát.

Tudtam, hogy igaza van. A dokumentumot most a szerkesztők Mestere mentette meg, mert a világnak tudnia kell, hogy Jézus megért minden fájdalmat.


Ellainna Hart az A.S.A.P. (a délkelet ázsiai üldözöttek megsegítésére alakult szervezet) szponzori koordinátora, amelynek székhelye a Michigan állambeli Berrien Springsben van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése