2017. október 23., hétfő

Heti imacélok - október 22-29. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok
(2017. október 22-29.)

·      Imakérés: Imádkozzunk, hogy Isten úgy találjon bennünket, az ő népét, mint akik hűségesen virrasztanak és várják Jézus eljövetelét. Amint közeledik a nagy csalódás újabb évfordulója, könnyen eszünkbe juthat az a gondolat, miért késlelteti Jézus az eljövetelét. Ma azonban mindenütt láthatjuk a próféciák teljesedését. Eljövetele valóban közelebb van, mint gondolnánk.  
·      Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a közelgő Reformációs Szemináriumokért, amelyeket szerte az Egyesült Államokban tartunk, a protestáns Reformáció 500. évfordulója alkalmából. Kérjétek, hogy sokan eljussanak a bibliai igazság világos ismeretére, és felismerjék a jelenlegi események jelentőségét!
·      Imakérés: Imádkozzatok a Egészségvédelmi programért, amit a Generál Konferencia központjában tartunk november 5-én! Az az imánk, hogy Krisztus szeretetével tudjuk szolgálni az embereket, miközben gyakorlati módon segítünk nekik egészségügyi problémáikban.
·      Imakérés: Imádkozzunk folyamatosan a divíziók év végi értekezleteiért, amelyeket világszerte tartanak! Imádkozzunk, hogy Isten adjon a vezetőknek bölcsességet a döntéshozatalban és a jövőbeni tervek elkészítésében!
·      Imakérés: Imádkozzunk a Teljes tagbevonás alapozó munkálataiért Japánban, Zambiában, Ghánában, a Fülöp-szigeteken és egyéb helyeken! Imádkozzunk azért, hogy a vezetők szívét is érintse meg Isten, amint az előkészületekben munkálkodnak, hogy megosszák az üdvösség hírét a haldokló világgal!

Magyar imacélok:
·       Imakérés: Imádkozzunk a Ki a sótartóból Missziótalálkozó közelgő alkalmáért, amelyet 2017. október 28-ra tervezünk Debrecenbe. Fő előadó: Szabó László.
·       Imakérés: Imádkozzunk az ősszel kezdődő missziós tevékenységekért! A nyári szünet után újra indultak a Bibliai szabadegyetemek, a Reformáció 500. évfordulója kapcsán tervezett missziós programok, evangelizációk, bibliaklubok.
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)!

Sok megválaszolt ima
- írta: Rick McEdward

„... szívem ujjong szabadításodnak. Hadd énekeljek az ÚRnak, mert jót tett velem!” (Zsolt 13:6, ÚRK).

Érezted már így magad? Én igen. Határozottan emlékszem az első alkalomra, amikor Isten meghallgatta imámat. Első osztályos voltam, és a szüleim vettek nekem ajándékba néhány Hot Wheels kisautót, amiket nagyon szerettem. Megengedték, hogy elvigyek néhányat az iskolába, persze azzal a szigorú kikötéssel, hogy el ne hagyjak egyet se közülük. Hatot vittem magammal másnap, és az első szünetben a barátaimmal önfeledten vájtuk az utakat a földbe a kisautók számára. Amikor megszólalt a csengő, gyorsan összeszedtem az autókat, de csak ötöt találtam meg. A szívem is kihagyott a gondolatra, hogy otthon meg kell mondanom a szüleimnek, hogy elhagytam egyet. Aggodalmamat megosztottam a barátaimmal is, mire mindnyájan letérdeltünk ott, a játszótéren, és kértük Istent, segítsen megtalálni az elveszett kisautót. Amikor kinyitottuk a szemünket, az autó ott hevert előttünk. Azon a napon Isten megerősítette hitemet abban, hogy Ő válaszol az imákra.

Amikor 15 évesen elköltöztem otthonról, hogy egy adventista bentlakásos iskolában éljek, magamban arra kértem az Urat, hogy jöjjön velem. Ott adtam át neki az életemet hívő tanáraim és gondoskodó emberek hatására. Abban az időszakban a családom nem járt az Úrral, és meg is lepődtek azon hogy én Jézus hűséges követője lettem. Péld 3:5-6 verse igen drága lett nekem:  „Bízz az ÚRban teljes szívedből, és ne a magad értelmére támaszkodj! Minden utadon őrá gondolj, akkor ő igazgatni fogja útjaidat.”

Ábrahám és Sára története az egyik kedvencem a Bibliában. Pál kijelenti Róm 4:19-21-ben, hogy Ábrahám és Sára teste nagyjából annyira volt alkalmas a gyermeknemzésre, illetve kihordásra, mintha halottak lettek volna. Ábrahám 100 éves volt, Sára pedig 45 évvel haladta túl a termékeny kort. Közelebb voltak már a sírhoz, mint a nászágyhoz, tehát, gyermekük csak Isten csodájaként születhetett. Ábrahám mégis biztos volt abban, hogy amit Isten megígért, azt meg is tudja tenni.

Te mivel nézel most szembe, ami gyakorlatilag lehetetlen? Régóta vársz már arra, hogy egy imádra választ kapj? Igényeltél már olyan ígéretet, ami nem teljesedett? Érezted már, hogy van olyan elhívásod az életben, ami nem vált valóra? Vagy talán Isten válaszolt szívből jövő kívánságodra, hogy egy másik országban szolgáld Őt, mégis azt tapasztalod, hogy csak küszködsz, és képtelen vagy alkalmazkodni a változásokhoz, amit az új munka, az új ország, az új kultúra jelent? Talán azon tűnődsz, hogy Isten hibázott. Bármilyen ígéretről, elhívásról vagy biblikus kívánságról van is szó, kérd Isten kegyelmét, hogy hittel és türelemmel kitarthass. Isten azt szeretné, ha nem csak várnánk rá, de bíznánk is benne. Isten mindig megtartja az ígéreteit, most ugyanúgy, mint tette a bibliai időkben.


Rick McEdward a Hetednapi Adventista Egyház Közel-Keleti-Észak-Afrikai Uniójának elnöke. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése