2017. november 14., kedd

Heti imacélok - november 12-19. IZGALMAS TAPASZTALAT - MAGYAR IMACÉLOK

Heti imacélok
(2017. november 12-19.)

·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok az év végi ülésekért, amelyek ezen a héten kezdődnek a Dél-csendes-óceáni Divízióban! Imádkozzatok a Szentlélek bölcsességéért és áldásáért a vezető pozícióban lévő testvéreink életében e divízió területén!  
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a befolyásközpontokért, amelyeket szerte a világon kialakítanak! Imádkozzunk együtt azért, hogy ezek működését áldás kísérje, és ezreket nyerjenek meg Jézusnak! Imádkozzunk a Nagyvárosi misszió kezdeményezésért, és azért, hogy sokan válaszoljanak a hívásra, és szolgálni kezdjenek az Úrnak! Még mindig nagyon sok nagyvárosi terület van, ahol egyáltalán nincs adventista jelenlét.
·       Imakérés: Kérünk, imádkozzatok mindazokért, akiket az elmúlt nyáron, illetve ősszel sújtottak hurrikánok, árvizek, tüzek és tornádók! Imádkozzunk együtt azért, hogy Isten általunk is gondoskodni tudjon az újjáépülő családokról, gyülekezetekről, közösségekről! Imádkozzunk azért, hogy mindnyájukhoz elérjenek a segélyek és a segítő kezek!  
·       Imakérés: Imádkozzatok azokért a menekültekért, akik nehéz körülmények között élnek a menekülttáborokban a Közel-Keleten és Európában! Imádkozzunk azokért a bevándorlókért is, akik a közvetlen környezetünkben vannak, és le is szeretnének telepedni. Imádkozzunk azért, hogy Isten adjon bölcsességet ahhoz, hogy tudjuk, hogyan szolgáljunk nekik gyakorlati és személyes módon az Ő dicsőségére!
·       Imakérés: Imádkozzunk a Hetednapi Adventista Egyház médiahálózataiért, amelyek szerte a világon terjesztik az evangéliumot! Imádkozzunk különleges bölcsességért, és e kommunikációs csatornák védelméért, különösen azokon a területeken, ahol egyre nehezebb lesz szabadon szólni az evangéliumot!   
·      Imakérés: Kérünk, imádkozzatok a Hope Channel mintegy 50 adójának igazgatójáért és munkatársaiért! Ezek az adók 56 nyelven hirdetik az evangélium üzenetét.   

Magyar imacélok:
·       Hálás beszámoló: Köszönjük imáitokat és részvételeteket a Ki a sótartóból Missziótalálkozón. A Jó Isten megsegített és megtapasztaltuk bőséges áldásait. Imádkozzunk azért, hogy ennek pozitív hatása érezhető legyen gyülekezeteink ébredésében és Isten művébe való bekapcsolódásban! 
·       Imakérés: Imádkozzunk a magyar egyház missziós tevékenységeiért! Imádkozzunk a Bibliai szabadegyetemek, a Reformáció 500. évfordulója kapcsán tervezett missziós programok, evangelizációk, bibliaklubok sikeréért és áldásáért!
·       Imakérés: Imádkozzunk a meglévő és induló befolyásközpontokért (Debrecen, Miskolc)!

Imáitok ereje
- írta: Audrey Andersson

Az elmúlt év során az imakérések között szerepelt az is, hogy imádkozzatok a Transz-Európai Divízió titkáráért, akinek férje elhunyt egy munkahelyi balesetben. Én vagyok az az asszony, akiért imádkoztatok, és most szeretnék bizonyságot tenni arról, miként válaszolt Isten az imáitokra. 

Amikor megkaptam a férjem haláláról szóló hírt, éppen a ciprusi Larnaca repülőtéren ültem, és vártam, hogy felszállhassak a gépre. 24 órával később otthon voltam Svédországban, és próbáltam feldolgozni a tényt, hogy a férjem, aki még ép és egészséges volt a reggeli Skype beszélgetésünk idején, most halott. Az ember egyszerűen nem számít arra, hogy a szerettei közül bárki is meghaljon 55 éves korában.

Az első napokban olyannyira elborított a fájdalom és a gyász, hogy képtelen voltam összefüggően imádkozni. Így hát a békesség és bizonyosság, ami akkor körülvett, kétségtelenül a testvéreim imájának volt köszönhető, akik imádkoztak értem, és kitöltötték a hézagokat, amik botladozó nyelvem miatt voltak az imáimban.

Azokra a sötét napokra visszatekintve látom, hogy imáitok sokféle módon találtak meghallgatásra: tudtam éjjelenete aludni; képes voltam részt venni a temetésen és a megemlékezésen anélkül, hogy gyógyszerre lett volna szükségem; a baleset után hat héttel már vissza tudtam menni dolgozni, pedig az orvosok több havi szabadságot javasoltak; és világos elmével tudtam kezelni a bonyolult helyzeteket, amelyek amiatt adódtak, hogy a férjem helye üresen maradt a munkahelyén, s egyetlen munkatársát sem érte végül is kár.

A világ sok tájáról kaptam támogató, vigasztaló üzeneteket, de kettő közvetlenül kapcsolódott a hivatalosan megjelent imakéréshez. Néhány héttel a baleset után kaptam egy képeslapot három hölgytől az angliai Ipswichből, akik azt írták, hogy olvasták az imakérést, és szeretnék, ha tudnám, hogy bár nem ismernek engem, mégis imádkoznak értem.

Hat hónappal később egy reptéri buszon ültem, úton egy konferenciára. Mivel tudtam, hogy utastársaim is a konferenciára mennek, bemutatkoztam. 15 perccel később az egyik hölgy megszólalt: „Mit mondtál, mi a neved?” Amikor megismételtem a nevemet, felkiáltott: „Mennyit imádkoztunk érted! Olvastunk a férjed balesetéről, és azóta imádkozunk érted!” Megöleltük egymást, és sírtunk!

Igen, az ima változást hoz! Tudom, hogy én is azért állok ma erősen, mert sok-sok imát mondtatok el értem válaszként az egy évvel ezelőtt megfogalmazott imakérésre. Az elmúlt egy évben mérhetetlenül sok áldást kaptam. Isten nem hagyott el engem. Bizonyította, hogy velem van a jelenben, és bizonyos vagyok abban,hogy a jövőben sem fog magamra hagyni. Köszönöm szépen az imáitokat!

Audrey Andersson a Transz-Európai Divízió titkára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése